ACTE NECESARE

Actele necesare pentru demararea procedurii privind inregistrarea emblemei sunt:

– act de identitate (C.I./B.I./pasaport) al asociatului/asociatilor si administratorului/administratorilor – original si copie conformata cu originalul;

– actul constitutiv al societatii (forma initiala/forma actualizata, dupa caz) – original si copie conformata cu originalul;

– certificatul de inregistrare al societatii – original si copie conformata cu originalul;

– stampila societatii.

TARIF - TERMEN

MentiuniBucuresti-Ilfovalte judete
Tarif*Termen**Tarif*Termen**
Inregistrare emblema420 lei5-10 zile520 lei15-25 zile

*onorariu si taxe O.N.R.C. incluse
**zile lucratoare

Emblema este semnul sau denumirea care deosebeste un comerciant de un altul de acelasi gen.

Firmele si emblemele vor fi scrise in primul rand in limba romana.

Dreptul de folosinta exclusiva asupra firmei si emblemei se dobandeste prin inscrierea acestora in Registrul Comertului.

Ai nelamuriri?
Vrei informatii suplimentare?

Send messageclear

RESURSE LEGISLATIVE

  Legea 31/1990 privind societatile comerciale Legea 26/1990 privind registrul comertului O.U.G. nr. 76/1990 privind simplificarea unor formalitati administrative pentru inregistrarea si autorizarea functionarii comerciantilor